F.H.U. BABY Design
Stróże Małe 1
38-500 Sanok

tel: 


e-mail: 
biuro@baby-design.com.pl


Godziny otwarcia sklepu:

od poniedziałku do soboty
od 10.00 do 20.00

Regulamin

Informacje ogólne

  • Sklep internetowy dziłający pod adresem baby-design.com.pl jest prowadzony przez firmę Baby Design , Stróże Małe 69, 38-500 Sanok, prowadzącej działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza miasta Sanoka i umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.
  • Zamówienie w naszym sklepie może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat.
  • Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez nabywcę formularza zamówienia zamieszonego na stronach sklepu.
  • Zamówienia moga państwo składac bezpośrednio na stronie sklepu oraz za pośrednictwem:
- e-mail, pisząc pod adres biuro@baby-design.com.pl
  • Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami brutto czyli zawierają podatek VAT.
  • Po złożeniu zamówienia otrzymają państwo wiadomość elektroniczną będącą warunkowym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Warunki dostawy

  • Nasz sklep realizuje dostawy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka, UPS bądź pocztą.
  • Czas realizaji zamówienia uzależniony jest od rodzaju zamawianego asortymentu. 
  • W przypadku mebli wynosi od 1-5 tygodni(przed złożeniem zamówienia należy zapytać o termin realizacji ), na pozostałe artykuły od 3-10 dni. 
  • W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  • Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi od 1-3 dni roboczych.
  • Koszty wysyłki towarów powyżej 700zł pokrywa sprzedawaca, koszt dostawy mniejszych zamówień moga państwo sprawdzić dodając produkt do koszyka.

Zwrot towarów

  • Zgodnie z ustawą z dnia 2.03.2000 roku o ochronie praw konsumentów gwarantujemy państwu zwrot zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z kompletem dokumentów.
  • Towar prosimy zwrócić na adres: Stróże Małe 1, 38-500 Sanok
  • Zwrot należności za zwrócone towary, po potraceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu przelewem na wskazane przez państwa konto bankowe bądź zwykłym przekazem bankowym.

Procedura reklamacyjna 

  •  Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i objety rękojmą na wady ukryte. 
  • W chwili odbiory towaru klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.
  • Następnie należy spisać z kurierem protokół szkody i przesłać go na adres Stroże Małe 1, 38-500 Sanok
  • Reklamację rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych

Formy płatności

  • Za pobraniem - przy odbiorze przesyłki
  • Dokonując przelewu na konto wskazane w potwierdzeniu zamówienia
  • Przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy